sobota, 5 stycznia 2019

zdjecia i wymiary

hej Motylki! Jak sie ciesze, ze Was znalazlam! Czuje sie zupelnie jak w 2010-2012 roku! Kiedy to moja wedrowka sie rozpoczela. Dzikuje za wsparcie! i prosze DODAWAJCIE MNIE DO OBSERWOWANYCH :)

Wygrzebalam stare zdjecia. Bede sie nimi dzielic.

Gorne- waga 62kg czyli po zrzuceniu 16 kg- styczen 2012 rok.
Dolne- waga 54 kg (zrzucilam po tym jeszcze 6kg) sierpien 2012 rok.


Bardzo bym chciala wrocic do wygladu ze zdjec dolnych no ale...
Waga utrzymywala mi sie przez 4 lata (48kg) potem sie zaczelo... chora tarczyca, antydepresanty i buuum 65.5 aktualnie. Co jest dziwne bo wygladam teraz szczuplej niz na zdjeciach z 62kg :O



No wiec...
wymiary z zeszlego poniedzialku, kolejne juz w ten poniedzialek i wazenie tez :O

waga: 65.5

udo na 'bulce' (u samej gory) 60.5cm
udo na srodku- 54cm
ramie na srodku- 28.5 cm (zmora grube lapy ;/)
lydka na srodku-38cm (kolejna zmora grube lydy)
brzuch na pepku- 87cm
brzuch na boczkach - 90cm
talia - 73cm
dupa na srodku- 102 cm


Patrzac na te zdecia ktore dzisiaj znalazlam JESTEM SWOJA WLASNA THINSPIRACJA, A PEWNEGO DNIA MOZE I BEDE WASZA :)


BILANS:

5;30 - platki rice crispies 30g- 116kcal
150ml mleka 2%- 75kcal
jogurt light- 90kcal

9;30- jeden wrap z mozarella pesto i pomidorem .... zle wiem...- 246kcal

w planie:
16;30- 2 jajka na twardo i 3 wafe ryzowe z serkiem i ogorkiem- 275 kcal

razem= 802kcal
+ duuuzo czerwonej, zielonej i na odchudzanie herbaty :)


PS. JAK MOGE DODAC Z BOKU COS TAKIEGO ZEBY WIDZIALA NOWE POSTY OBSERWOWANYCH??



8 komentarzy:

  1. O matko, te dolne zdj są piękne. Super bilans :D Żebyś widziała nowe posty, to musisz wejść w układ i będziesz gdzieś mieć opcję dodaj gadżet czy coś takiego,i tam wyświetli ci się lista i musisz poszukać gadżetu od polecanych blogów. I potem musisz go zedytować, chyba jest tam opcja żeby wybrać blogi z obserwowanych.

    ~Vicy

    OdpowiedzUsuń
  2. ładnie, jak się postarasz to szybko wrócisz.
    jeśli chodzi o blogi to musisz wejść w "układ" dodać na sidebar-right 1 gadżet "Lista blogów" i nacisnąć "dodaj do listy" i już <3 Mam nadzieje, że pomogłam i oczywiście zapraszam do siebie wszystkich,Ciebie również podpięłam u siebie do listy :*

    OdpowiedzUsuń
  3. OJEZUSKU!!! Jaki miałaś cudowny brzuch! Dajesz dziewczyno, trzymam mocno kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej! Dodałam Cię i powodzenia Ci życzę, tylko nie dziękuj, później dziękuj ;D Trzymaj się!

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej. Wygladalam bardzo podobnie gdy byłam chuda. Też mam nadzieję do tego wrócić. Warto zadać sobie trochę trudu żeby znów tak wyglądać

    OdpowiedzUsuń
  6. Ależ byłaś chudziutka i piękna!!! Ideał, o bożeeeeee!!! Totalna thinspiracja.
    Osiągnęłaś to już raz, osiągniesz i drugi! Razem ze wszystkim damy radę motylku.
    Trzymaj się chudo!

    OdpowiedzUsuń
  7. Super wyglądałaś. Już raz to osiągnęłaś, teraz też możesz! Trzymam kciuki z całych sił :* Powodzenia <3

    OdpowiedzUsuń