piątek, 4 stycznia 2019

motylki! Potrzebuje Was!

Hej! Kiedys bylam na photoblogu... tamto miejsce umarlo. Z lezka w oku wspominam czasy kiedy Motylki dzielily sie wszystkim ze soba, wspieraly i dramatyzowaly.
Tamto miejsce dalo mi tak ogromnej sily, ze no coz zgubilam 30 kg.
Po 7 latach od tamtego okresu przybralam je znowu... Dlatego cholera no! Tesknie i wracam...

Bede tu dodawac bilanse itp.

Licze na wsparcie! Bardzo tego potrzebuje...

zaczynam z 65.5/170cm cel 58kg. (pierwszy cel)

Zaczelam diete 800kcal.

Zrobilam zdjecia i zmierzylam sie.
Dodam wszystko jutro.

DODAWAJCIE mnie prosze!

Jestem zdesperowana

16 komentarzy:

  1. Na pewno będę do Ciebie wpadać :) Trzymam za Ciebie kciuki i powodzenia :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzę powodzenia, na pewno będę zaglądać. Trzymaj się ^^

    ~Vicy

    OdpowiedzUsuń
  3. hej motylku,
    Na pewno masz już wsparcie u nas <3
    będę wpadać częściej, mam nadzieje że rozwiniesz bloga <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Chcesz powiedzieć, że wtedy schudłaś z 65 do 35??? 😳

    OdpowiedzUsuń
  5. Dodaję. Zajrzyj do mnie
    znikamjuzmnieniema.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak moge Cie dodac do obserwowanych? nigdzie nie widze 'follow' buuu :(

      Usuń
  6. Witaj, dzięki za odwiedziny. Oczywiście, że będę Cię wspierać, jesteśmy tego samego wzrostu i też mam za sobą historię przytycia. Dieta 800 kcal to dobry pomysł jeśli przy okazji ograniczasz pieczywo i mocno przetworzone przekąski. Na pewno Ci się uda! Jaki jest Twój ostateczny cel?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ostateczny cel pewnie 50 ale watpie ze mi sie uda... jak moge Cie dodac do obserwowanych? nigdzie nie widze 'follow' buuu :(

      Usuń
  7. Będziemy z Tobą! Na pewno powtórzysz swój sukces. Powodzenia życzę.

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej ♥
    Fajnie, że mimo wszystko wróciłaś tutaj.
    30 kg to sporo. Ale na pewno dasz radę :)!
    Czekam na twoje wymiary i na pierwsze bilanse.
    xoxo

    OdpowiedzUsuń