niedziela, 6 stycznia 2019

Moje zdjecie, bilans, leniwa niedziela

Hej Kruszynki! :*

Nie wierze jak dobrze sie trzymam tych 800kcal :O

Jutro wymiary i waga :OOO czuje ze z brzucha mi troszke zeszlo tak z 1cm-1,5cm



Kolejne moje zdjecie z 2012 roku :O Nadal mam w szafie te spodenki i przez uda nie chca mi przejsc ;/ ale jeszcze beda dobre!

Bilans na dzisiaj

sniadanie: wrap, 2x jogurt light= 381 kcal
lunch= 3x wafel ryzowy z odrobina masla, jogurt light x2=165
kolacja: zdrowa wege potrawa z substytutem kaczki i warzywami- 227 kcal

razem= 773kcal


Teraz ide sciagac swiateczne ozdoby i sprzatac a potem bede czytac Wasze blogi.

Chudego dnia :*

ps. Dziekuje za mile komentarze pod wczorajszym postem <3








8 komentarzy:

  1. Wow, wyglądałaś naprawdę idealnie <3 A co to za wege potrawa z substytutem kaczki? Sama zrobiłaś czy kupna?
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie piękne, chudziutkie nóżki :o Mogłabyś wstawiać same swoje stare zdjęcia kochana, takie real thinspo są największą motywacją i dowodem, ze się da!
    A jeśli utrzymasz te śliczne bilanse to napewno szybko wrócisz do tej sylwetki. Ojej, sobie tez tego życzę hahaha
    Trzymaj się chudo motylku

    OdpowiedzUsuń
  3. piękny bilans!
    Powiesz coś więcej o kolacji? ciekawi mnie bardzo <3
    buziaki i pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekam na więcej Twoich zdjęć! Cudowne! Bilans bardzo ładny i tak jak reszta, jestem bardzo ciekawa tej kolacji. Trzymaj się. ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Te nóżki <3 Twoje zdjęcia mogłyby być thinspiracją! Trzymaj się i powodzenia :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Może to nie ładnie ale brak mi wsparcia innych motylków a dopiero zaczynam ... Może ktoś do mnie wpadnie ?

    OdpowiedzUsuń
  7. Jezu jakie piękne zdjęcia! Weszłam tutaj do Ciebie, gdy byłam odwiedzić jeden z blogów z swojej listy. Zostanę dłużej, bo patrząc na te zdjęcia, bardziej się motywuję! Naprawdę super!
    Bilans bardzo ładny, skoro raz to osiągnęłaś osiągniesz i po raz kolejny!

    Powodzenia, dodaję do czytanych blogów! ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładny obojczyk 😁 jak się chce to można 👍

    OdpowiedzUsuń